Reklamni oglas koji je objavila Lista Susan B. Anthony (SBA List) i Abortion Survivors Network (Mreža ljudi koji su preživjeli pobačaj, op. prev.) prikazuje ženu koja je preživjela neuspjeli kasni pobačaj i posvojena je. U oglasu je poslala poruku Vrhovnom sudu SAD-a uoči saslušanja koje je bilo 1. prosinca u slučaju Dobbs protiv Organizacije za žensko zdravlje Jackson. Poruka glasi: “Moj život vrijedi” donosi LifeSiteNews.
Amy Miles želi rasvjeliti traumu koju nosi pobačaj
Amy Miles supruga je i majka, magistrica i radna terapeutkinja koja je 1980. godine preživjela kasni pobačaj oko 28. tjedna. Poput mnogih preživjelih tek nedavno je saznala pojedinosti o svom rođenju i dobila detaljan zdravstveni karton. Zbog posljedica procedure pobačaja, Amy je osoba s invalidnošću, zbog čega je posebno predana svom životnom pozivu – radu s djecom. Dijeleći svoju priču, Amy se nada rasvijetliti traumu koju nosi pobačaj i promovirati poruku da bebe i majke zaslužuju više.
“Amyn život uvijek je vrijedio. Vrijedio je kad je bila podvrgnuta okrutnom pokušaju pobačaja i danas kad je uspješna, zaposlena, brižna supruga i majka,” kaže Melissa Ohden, osnivačica Mreže ljudi koji su preživjeli pobačaj, i sama preživjela. “Zar nije nešto pogrešno u našem društvu kad smo Amy, ja, i drugi koji su preživjeli pobačaj, živi samo zato što pobačaj nije uspio, a naša vlada nas nije zaštitila? Politike u našoj zemlji trebale bi podupirati život, ne prekid života. Odavno je prošao rok da se zakonski regulira ljudskost nerođene djece te da podrška ženama i njihovoj djeci bude pravilo a ne iznimka.
Pobačaj šteti ženama
Marjorie Dannenfelser, predsjednica Liste SBA, dodaje:
“Amyno svjedočanstvo govori o činjenici da pobačaj šteti ženama i djeci. To je činjenica koju bi industrija pobačaja radije sačuvala u tajnosti. Amyno svjedočanstvo govori i o ekstremizmu američke politike koja dopušta kasni pobačaj na zahtjev sve do porođaja. Znanost nam kaže da su djeca u utrobi živa kao vi i ja, sposobna osjetiti bol s 15 tjedana. Kad Amerikanci shvate okrutnost bolnog kasnog pobačaja, onda su spremni postaviti granice. Vrijeme je da osuvremenimo naše zakone i zaštitimo bebe i majke.”
Oglas je dio kampanje Liste SBA vrijedne 10 milijuna dolara kojoj je cilj upoznati Amerikance s ulozima u Slučaju Dobbs, gdje će Sud odlučivati jesu li sva ograničenja pobačaja prije rođenja neustavna. Kampanja uključuje TV i digitalne oglase u vrijednosti 2,5 milijuna dolara, posebno u vezi oko saslušanja koje je bilo 1. prosinca. Oglasi naglašavaju napredak znanosti koji otkriva ljudskost nerođene djece i ekstremizam američke politike koja dopušta neograničeni kasni pobačaj sve do rođenja.
Kampanja od nekoliko video oglasa
Drugi video oglasi iz serije prikazuju mladu ženu, Annie Fitzgerald, koja je posvojena, i dr. Casey L. Delcoco, obiteljsku liječnicu koja se skrbi za trudne majke i njihovu djecu.
Glavnina reklamnih spotova emitirat će se na televizijskim postajama na medijskom tržištu Washingtona, uključujući mreže CBS, ABC, NBC, Fox News, Newsmax, CNBC i CNN. Osim toga, oglasi su cirkulirali putem ciljanih tekstualnih i digitalnih oglasa u devet ključnih država, u tjednima iza 17. studenog i 29. studenog. Oglasi su bili dio kampanje u tijeku a mogu se pogledati na adresi https://modernizeourlaw.com.
Kampanja koja dokazuje ljudskost nerođene djece
Ranije ove godine, Lista SBA pokrenula je nacionalnu kampanju u kojoj dokazuje ljudskost nerođene djece. Javne ankete dosljedno pokazuju da velika većina Amerikanaca odbija ekstremizam zagovaratelja pobačaja.
Lista SBA i njihove podružnice uložit će 72 milijuna dolara tijekom izbornog ciklusa 2021-2022. godine.